lördag 15 mars 2014

52 Card Pickup



Jag har gått Stephanie Ackermans onlinekurs 52 Card Pickup.
Man utgår från en kortlek där varje kort dekoreras och förses med små verser eller ord som har betydelse för dig.
Så här blev mitt första kort.
Jag har klätt kortet med en gammal boksida, sen har jag stämplat, använt rubons och washitejp.
Det lilla formatet känns kul, man får användning för spillbitar som annars bara blir liggande.
Längtar redan tills jag ska göra nästa kort! :)
 


Det är riktigt busväder här idag, från 12 grader varmt till snö och blåst över en natt!
Men våren kommer tillbaka i veckan har jag hört!
Trevlig helg alla!

5 kommentarer:

Lone sa...

Å vad roligt att du har börjat, vist är det kul!

ÅsaJ sa...

Meeen den var superfin! jag skulle också vilja ha den förmågan att kunna göra sådana tags som du gör... Hoppas att du hade en fin födelsedag ;-) Kram Åsa

Holgis sa...

Superfina och inspirerande! Blev lite sugen på att hoppa på den jag med. Får se hur mycket pengar som är kvar efter helgens bravader. =)

Charlotte sa...

Superfint litet kort, kul idé och bra att kunna ta tillvara på spillbitar:)
Ha en skön vecka!
Kram Charlotte

Mona sa...

Så snyggt det blev Karin och så kul format har aldrig tänkt på att man kunde ha en kortlek till kortstomme och så använbart när man bara vill ha något litet.
Tagen här under är ju också helt otrolig, härlig romantisk känsla.

Ha det så gott
Kram Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...