söndag 26 februari 2012

Trip to the Park


Hej på er!
Hur har er helg varit?
Min har varit en blandning av hemmafix, umgänge med goda vänner och pyssel, en toppenhelg :)
Vi har köpt ett nytt soffbord och det invigdes i lördags belamrat med diverse godsaker framför Melodifestivalen. Idag har det mest blivit pyssel med mitt påsalbum.

Jag blev så förtjust i lilla Fifi från Sugar Nellie så för ett tag sen landade några stämplar i brevlådan. Bl a den här som heter "Trip to the Park".
Jag har använt favoritpapper från Maja Designs serie Ska vi ta en fika.

Motivet är målat med Promarker.




Helgen lider mot sitt slut, den har varit lite extra lång eftersom jag var ledig i fredags.
Nu ser jag fram emot en ny vecka där vi går in i mars månad, våren närmar sig verkligen.
Ha en trevlig kväll!

20 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Vilken toppenhelg du verkar ha haft, kul! :D Jag har också haft en skön helg med lite shopping, pyssel, fika med släkt osv! Mysigt! Förstår att du blev förtjust i motivstämpeln, den är ju bedårande söt! Jättefint kort med många fina detaljer! :) Fint färglagt och välmatchat! :) Ha en skön kväll! Kram!

Susy sa...

Så underbart fint kort, Karin!
Har aldrig tidigare sett den stämpeln, verkligen super fin!

Helgen har rusat iväg som vanligt, men lite pyssel har jag hunnit med tack o lov!
Vad vore livet utan pyssel eller hur?!

KRAM TILL DIG!
SUSY

Iffa ...... sa...

Vilket jättefint kort. Superfin stämpel och snyggt att du låtit hennes hår och kjol glittra litegrann! Här har det blivit en del pyssel i helgen oxå =)
Snygg stämpel du har bak på kortet. Har börjat köpa lite sådana själv och denna var superfin! Får man fråga om du kommer ihåg vart du beställt den?!
Kram Iffa

Annelie sa...

I vanlig ordning har du jort ett super fint kort!!!

Fleur sa...

Beautiful
I have candy if your interested
http://fleurapassionforcraft.blogspot.com/
Hugz Fleur xXx

Anne sa...

Kjempeherlig motiv, jeg elsker blonden, og resten av pynten er veldig flott. :)

Klem, Anne.

Lilla Pyssel Inger sa...

Man kan inte annat en att bli imponerad:)
Den som får detta underbara kort kommer bli överlycklig:) Underbart härligt kort med underbara detaljer och färger:) Ett kort man njuter av att titta på:)

STORT TACK för ditt trevliga besök och rader hos mig så himla snällt och gulligt av dig:)
Trevligt att du gillade min vita flätade korg och mina påskägg:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

Iffa ...... sa...

Tack för du gulliga kommentar hos mig och tack för informationen ang stämpeln =)
Och nej........det går ALDRIG att få för mycket scrapprylar =)))) Ha en trevlig kväll!!
Kram Iffa

Anna sa...

Okej, ska ta till vara på tipset tills jag får tag på sån där tyg=) Det är ju lixom väldigt roligt att göra sina egna blommor att sätta på sina kort bl.a.. =)

Snyggt kort också btw!

Anne sa...

Så kjempeflott kort! Herlig motiv, så fint fargelagt. Lekre farger og pynt. :)

Klem, Anne.

Anna sa...

Ojoj så mycket fint du har gjort på sistone. Massa nya alter sedan jag var här sedan.
Kram på dig!
Anna

Louise sa...

Mycket snyggt. När man besöker din blogg blir man aldrig besviken. Här är det hur mycket som hlest som är så väl gjort och fint.
Tycker verkligen om din stil som du har.
Kram Louise

Åsa/asamia sa...

Å så gulligt kort, och så fina detaljer! Gillar även den fina med ditt namn du har på baksidan.
Kram

Karin sa...

Så trevligt att titta in här hos dig och ta del av allt fint du skapat! Tack för inspirationen.

Lilla Pyssel Inger sa...

Detta kortet och allt annat du har gjort sedan sist jag hälsade på är super snygga alster:) Det är en ren njutning att få titta in här och du bjuder på mycket ögongodis och inspiration:)

Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

Mona sa...

Hej Karin man blir aldrig besviken när man tittar in till dig ett underbart kort du har gjort i fina färger, du är så duktig och jag blir så inspirerad av dig . Jag har haft lite mycket omkring mig den senaste tiden med en ny lite familj att ta hand om så det här med att blogga och komenterar har kommit i skymundan önskar dig en fortsatt bra helg
Kram Mona

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättefint kort med många läckra detaljer....

Artes de Nágela sa...

Beautiful!
His works are amazing!

freja sa...

Hej! kul att hitta din sida.
Jag tyckte att det kändes bekant på något sätt.Underbara alster du har gjort
vi ses/ Lena

Josefine sa...

Hej!

Vad duktig du är med korten, jättefina! :)

Jag skulle vilja tipsa dig om fina smycken i silver och läder som jag säljer på www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit bland vårens favoriter :)

Ha en skön vecka!
/Jossan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...