torsdag 24 november 2011

Dawn with birthday cake


Hej på er!

Har ni också haft vårvärme idag? Jag tror det var nästan 10 grader varmt här idag. Det känns lite overkligt att det snart är dags att ta fram julstjärnor och adventsljusstakar :)
För ett tag sen fick jag en förfrågan av Anna på Strömstad Scrapbooking om jag ville göra några kort, ett designuppdrag i lite mindre format. Jag blev jätteglad att hon frågade och eftersom det inte handlade om något långt åtagande med en massa måsten så kände jag att det skulle fungera.
Här kommer det första kortet med urgulliga stämpeln "Dawn with birthday cake" från Nellie Snellen.

Allt material till kortet (förutom spets, band och tårtpapper) kommer från Strömstad Scrapbooking.
Mönsterpappret kommer från My Minds Eye "Lost and Found".
Anna har ett stort sortiment fina blommor, stämplar och tillbehör så ett besök i hennes webbbutik kan jag verkligen rekommendera. 






Igår hade vi pysselkväll på jobbet!
Och det var så trevligt att vi bestämde att det skulle få bli en tradition.
Efter att ha varit ensam tjej på jobbet i många år har jag på senare tid fått två trevliga, kreativa och pyssliga tjejkollegor. Me like! :)

Ha en trevlig kväll!

11 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! :D Vilket sött kort med många fina detaljer! Du har många bra stansar och dies! ;) Stämpeln är verkligen gullig! :) Här är det också varmt och snön lyser med sin frånvaro än! Hoppas den kommer snart så julstämningen infinner sig ännu mer! Skoj med ett lagomt designuppdrag förrsten! :D Och att du fått två pyssliga kollegor! Det är alltid roligt att få umgås utanför jobbet - och helst genom pyssel! ;) Ha en skön kväll du med och trevlig fredag! Skönt med helg! Kram!

Hannis sa...

Me like too=))
En mysig blivande tradition vi startat!

Och som vanligt blir jag grymt imponerad av ditt pysslande!

Ses snart/ Kram

Anonym sa...

Så så fint Karin! Du har en sån talang tjejen :)
Kram Anna

Anna sa...

Så vackert Karin! Du har talang tjejen :)

Majsan sa...

Åh så fint kort, gillar mycket!!

Lena sa...

Såå himla fint kort! Fina färger och underbart dekorerat!!

Kram Lena

Louise sa...

Jätte vackert.Jätte snygg kombination av papper och dekorationer. Snygg färgläggning. Finns så mycket fint att titta på när man inte varit in här på ett tag.
Ha en riktigt bra helg.
Kram Louise

Susy sa...

Så himla super sött kort, Karin!

Grattis till designuppdraget!
Du är verkligen superduktig!

Hörndien du har använt, jag vill ha den!!!!!
Var har du köpt den?jag har letat som en galning efter en sådan!
När du tröttnar på den, snälla jag vill köpa den!

KRAM SUSY

Pysselfröken sa...

Wow vilket sött kort! Jättefina papper och söt stämpel. Grattis till uppdraget (du ska se att det blir förlängt för du är så duktig).
Kram

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Riktigt fint kort!
Jag gillar speciellt att du har med en förklaring till vad födelsedag är. Ambitiöst skapat! :)
Kram

Anne sa...

Dette var da helt utrolig nydelig! Elsker looken på dette, med farger og detaljer og stil, og et så flott motiv. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...