måndag 4 april 2011

Tilda With a Balloon


 Hej mina vänner,
det var ett tag sen vi "sågs".  
Den här söta Magnoliastämpeln fick jag av min väninna Linn när jag fyllde år för några veckor sen. Jag har färglagt med Promarker och även lagt på lite glitter både på ballongen och klänningen. Kantstansen är Martha Stewarts Around the page punch och heter Vintage Lace. Bården på kortets alla sidor + ramen runt min personliga stämpel på baksidan ingår i ett set Spellbinders Shapeabilities och heter Floral Doily Accent. Det har kommit så många nya och läckra Spellbinders!
Alla mönsterpapper är från Maja Design "Ska vi ta en fika?"


Textstämpeln kommer från Lily of the Valley.




Visst är det härligt att det verkligen har blivit vår nu? Den här våren känns extra mycket efterlängtad tycker jag. Vintern har varit så lång. Vi bor vid Funbosjön och hit kommer alltid jättemycket fåglar på våren. Just nu är ängarna här fulla med gäss och svanar. Och i fågeltornet står fågelskådare med sina långa objektiv. Det känns härligt att kvällarna blir ljusare med, man fylls med energi på nåt sätt.

Nu ska jag kika runt lite hos er och sen blir det en stund framför TV:n innan det är dags för kudden.
Ha en bra kväll!!

10 kommentarer:

Annelie sa...

Åh vilket fint kort, hur gulligt som helst!!!

pojjo sa...

åh vilket ljuvligt kort du har gjort. Målar du med copics eller distresser eller?
Snyggt!

Katja/MezzaNotte sa...

Såå snyggt kort!!

Verkligen snyggt!!

Kram kram Katja/MezzaNotte

linnzan sa...

Hej vännen!
Tack för senast det var verkligen supermysigt. Kortet blev verkligen läckert och dina nya spellbinders är verkligen snygga.
Kram

Susy sa...

Karin, vilket otroligt vackert kort du har gjort!
Vilka dekorationer och underbart färglagd Magnolia Tilda!
VACKERT!
Har verkligen saknat dina uppdataringar! Härligt att du är tillbaka och våren är nog här också! Tror att man vågar tro det nu, ljusare längre och varmare väder och fåglarna kvittrar!
Härligt!
KRAM PÅ DIG!
SUSY

Jasmine sa...

Otroligt fint kort! <3
Kram

Pysselfröken sa...

Underbart sött! Gillar färgerna och alla blommor.
Kika in i min blogg. Det finns något åt dig där.
Kram

Tab sa...

Ooooh fabulous card, hun,so pretty! Love the colours!
Hugs Tab xxx

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Supersött kort! ♥
Välmatchat som alltid! :) Jättefin insida också, den brukar jag vara lite lat med! ;) Kul med nya punchar/spellbinders! :D Jag fick hem tre nya Martha Stewart punchar igår! OoIE! :D Imorgon är det äntligen fredag! Det blir nog en del pysslande i helgen, skoj! :) Kram!

Eva J sa...

Superfint, underbara detaljer och vilken färgläggning, så snyggt. Insidan går inte av för hackor den heller, så tjusigt och välarbetat kort.
Önskar dig en skön helg
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...