torsdag 17 mars 2011

Favoritstämpel i repris


Hej på er,
hoppas veckan har varit bra! Nu är det redan torsdag igen och full fart mot helgen :)
Jag har gjort ett kort med en av mina favoritstämplar från Sweet Pea Stamps - Kuik´s Flowing in Blue.
Mönsterpappret kommer från Prima och heter Adore, det ingår i deras nya kollektion Botanical, en serie jättefina dubbelsidiga papper.
Blommor och blad kommer också från Prima. Lite extra glitter har dom fått med Stickles i nyansen Stardust.







Nu längtar jag såååå till sommaren ... hittade denna bild från förra året i min dator när jag klickade runt lite häromdagen. Vad underbart med gröna gräsmattor och blommor i rabatten.! :)
Kan inte nån trolla bort snön nu?
Sommar 2010

Den bistra verkligheten ....
Mars 2011

I helgen ska det iallafall bli sol och plusgrader, det låter härligt.
Tack för titten och ha en trevlig helg allihop!

10 kommentarer:

Christina sa...

Woww this is a stunning card Karin! Love the details you used!
Als lovely pictures!
Hugs Kristel

smuulan sa...

Vilket underbart vackert kort! Och inte är du ensam om att längta till sommaren heller, jag röstar också för att snön ska bort nu!
Kram kram

Iulia sa...

Wow! This is amazing KArin! Wow, I'm just out of words at how talented you are in creating a perfect card! Just love every inch of it!
Hugs, Iulia

Louise sa...

Hej Tack för titten och kommentaren inne hos mig. Så mycket fint jag hittar här inne hos dig. Verkligen roligt att se din fina stil och hur du jobbar med den på varje kort. Så läckert. Önskar dig allt gott Kram Louise

Caroline sa...

Ja det var fina blommor!
Håll ut, snart är våren här och idag är det redan fredag!
Kram o trevlig helg

Susy sa...

Hallå Karin!
Vilket makalöst vackert kort!
Du har verkligen fått mig intresserad av dessa stämplar, tror jag måste införskaffa några! De är ju verkligen urläckra!
Gillar alla dina detaljer på kortet, alla vackra dekorationer!

Vilken härlig sommar bild, vill också ha sommar men kanske vår emellan!!!!!!
Bort med snön nu vi vill ha vår!!!!!

Ha en trevlig helg!
KRAM SUSY

Pysselfröken sa...

Åh, den stämpeln gillar jag också. Fast hos mig blir den alltid blå och grön (det blir det mesta jag gör, ha ha). Din färgläggning är jättefin. Gillar hela kortet, söta hörn. Våren ja, den känns avlägsen nu när snöflingorna faller ner utanför fönstret. Trevlig helg! Kram

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Vilket ljuvligt kort! :D Förstår att du gillar stämpeln! Många fina detaljer! Ser att du också shoppat en hel del Prima! ;) Själv har jag dock gjort ett kort med SassaFras idag! Färgglatt och skoj! :D Ha en fortsatt fin lördag! Kram!

linnzan sa...

Hej kompis! Hoppas du har haft en bra helg!? Kortet är superfint vännen, såg det på Sweet Pea bloggen.... Blommorna passar helt perfekt. Tänkte pyssla hos mig på tisdagkväll (jag o Caroline) vill du komma? Kanske Marianne oxå vill komma? Kram

Christel sa...

Outstanding kort, Karin! Du är så duktig! Tröttnar du på denna stämpel eller om du har några liknande som du vill sälja så får du gärna höra av dig ;)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...