söndag 20 februari 2011

Fleur Anya


Hej,
hoppas helgen har varit bra! Söndag eftermiddag redan, helgen har gått alldeles för fort och det har varit alldeles för kallt tycker jag.
Det var ett tag sen jag gjorde ett kuvertkort så det blev jag sugen på i veckan. Jag gjorde ett kort med Fleur Anya från The Greeting Farm.


 Dubbelsidigt mönsterppaper från GCD Studios, Ella Blue Collection. Anya är färglagd med Promarker.


Inuti.

Baksida.
I torsdags var jag på en färgläggningskurs och det var riktigt roligt. Vi fick prova på flera olika färgläggningssätt - Copics, Distresser, Promarker, Tombows mfl. Det var jättekul och lärorikt, jag har bara använt Promarker tidigare men varit sugen på att testa nåt nytt. Nu fastnade jag för distresser, det var så roligt att måla med pensel!
Nu ska jag fortsätta pyssla, vi "ses"!

6 kommentarer:

Susy sa...

Jätte vackert kuvert kort med en super fin stämpel och vackra dekorationer!!!

KRAM SUSY

linnzan sa...

Hej vännen!
Superfint kort i härliga färger. Ja, det var länge sedan jag me gjorde kuvertvikning. Har ju så många idéer nu på olika vikningar. Ses på onsdag, då ska jag köpa fler Promarkers. Kram

Annelie sa...

Jätte fint!!!

Anne sa...

For et kjempeherlig kort!
Nydelige farger, og veldig fint motiv. :)

Klem.

Unknown sa...

Så sött kort! Jag gillar verklien MS punchen men tyvärr har min blivit sååå seg! Har hört att man ska kunna "vässa" den genom att stansa i aliminiumfolie så jag får nog pröva det ;P

Kram
Malin

Pysselfröken sa...

Supersött! Kul att se Anya i milda färger.Hon blev så söt. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...