måndag 3 januari 2011

Istället för ett julkort ...

Hej på er!

Hoppas ni har haft en riktigt skön och mysig jul- och nyårshelg! Jag har börjat jobba idag men det är ju en helgdag till om några dagar så det blir en mjukstart med kortvecka!
Jag har inte pysslat någonting under ledigheten men jag känner nu att det börjar klia i fingrarna efter att få göra det igen. Jag har lite julpyssel kvar att visa upp ... Istället för ett julkort fick våra vänner en dekorerad, rund ask fylld med chokladpraliner när vi var till dom på glöggfika några dagar före jul.




Nu ska jag ägna mig åt min passion för tillfället - lägga pussel! Jag började på ett 1000-bitars under julhelgen och det är riktigt svårt att sluta när man väl börjat! :)

5 kommentarer:

Christina sa...

This is truly amazing Karin! Woww so stunning! I wanted to wish you a happy newyear!
Hugs Kristel

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Och god fortsättning på det nya pysselåret! :D Jag har också börjat jobba idag efter lite julledigt.. och som sagt, tur det är kort vecka så man får en smygstart! ;) Jättesöt ask! Bra gåva att ge bort! :D Nu ser vi fram emot ett nytt år med nya roliga alster! Ha en fortsatt fin kväll/dag! KrAAam!

Caroline sa...

Hej hej!

Härligt med kortvecka!
Asken var jättefin, gillade verkligen stämpeln.
Här hemma har jag satt fart med mitt pysselrum. Äntligen säger jag bara! Började måla tak igår och nu borde jag gå upp och göra sista spacklingen, i morgon blir det golvläggning sen får jag flytta in :)
Ha det så bra så hörs o ses vi snart!
kram kram

Susy sa...

God fortsättning till dig!

Vilken helt bedårande fin ask du har gjort!!!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Vilken fin ask..
En sådan skulle jag vilja ha....
Längesedan jag tassade in till dig..
Vill passa på & önska dig en riktigt mysig vecka
Kramisar'
Sus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...