tisdag 21 december 2010

Julkort #9 och #10!


Jag har blivit väldigt förtjust i Magnoliastämplar och gjort många julkort med dom i år. Men det tog ett tag innan jag började gilla dom. I början var jag inte så förtjust i motiven. Någon gång våras köpte jag min första Magnoliastämpel och då var det kört. Fler har det blivit sen dess och fler kommer det säkert bli ... :)
Här är iallafall två andra varianter, ett juligt rött med vintagemotiv och ett med en lite annorlunda kortvikning.




En arbetsdag kvar, sen blir det julledigt! Det ska bli härligt!

2 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Men åh så fint! Jag tokgillar kortet med vintagemotivet. Vill också ha Magnoliadien. God jul! Kram

Susy sa...

Super fina kort!
Håller med dig, det tar ett tag innan man tycker om Magnolia stämplarna, sen är man helt såld!
KRAM SUSY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...