torsdag 9 december 2010

Julkort #3!


Hej på er!
I lördags var goda vänner på besök och jag har sån tur att min väninna också har pyssel som ett stort intresse. Vi pysslade några timmar på eftermiddagen och jag gjorde ett kort i vitt och silver med stämpeln Guardian Angel från Sugar Nellie. Hörnen är utstansade med en die från Cuttlebug som ligger i en förpackning med 4 olika dies och heter Vintage. Jag har skurit ut den vita sammetsblomman till lite mer än hälften och stuckit in det vita pappret med silvermönster under. Ovanpå en blomma utstansad med en die från Magnolia.



Nu är det dags för glöggfika hos grannarna, ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du hittar på så mycket nytt och roliga grejer! Blomman är fantastisk! Jag är full av beundran. Kram Anna

linnzan sa...

Hejsan!
Åh vad sugen jag blir att pyssla med dig, det var så himla länge sen. Kanske vi kan få till nåt i mellandagarna!? Så himla snygg die från Magnolia och super fint att göra ett så vitt julkort. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...