fredag 19 november 2010

Jag har blivit utmanad ...

... av Holgispysslar:

4 TV-program som jag kollar på för det mesta:
Nyhetsmorgon, TV4 nyheterna, Bonde söker fru och Idol.

4 saker jag gjort idag:
Ätit lunch med min kompis Marianne, bakat en sockerkaka, dödat en spindel som satt på sovrumsdörren, tittat på Idol - heja Jay!

4 saker jag längtar efter:
Glöggfika med goda vänner, att få börja tapetsera på övervåningen, göra iordning mitt pysselrum, julmys med familjen.

4 saker på önskelistan:
Ett stort växthus, en fin gammal rokokosoffa, mer tid för pyssel, copicpennor. 

4 saker som jag hatar:
Spindlar, kombinationen blåst och regn, att stå högt uppe på en stege, flyga är inte min favoritsysselsättning ...


Kommer ni ihåg vad med snö det var?? Mars 2010


Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...