måndag 21 juni 2010

Kuvertkort # 2 - På dopdagen

Hej på er!
Hoppas helgen varit bra!  
♥♥ Kronprinsessan fick äntligen sin prins ... ♥♥
Vilket fint och kärleksfullt bröllop det blev och Viktoria var så strålande vacker.  
Här är mitt andra kuvertkort. Jag fick beställning på ett dopkort av min praktikant Marianne. Det var en liten tjej som skulle döpas till Novalie, väldigt sött namn tycker jag. Så här blev kortet till henne!

Bokstäverna är utstansade med Quickutz alfabet Metro Skinni Mini. Spetsen är från Prima och på den har jag fäst självhäftande halvpärlor.

Stämpeln "På dopdagen" kommer från Inkido. Fjärilarna är köpta på Panduro.

På kortet inuti har jag använt Martha Stewarts kantstans Doily Lace och Spellbinders dies som heter Small Deckled Mega Rectangles. Dom är jättebra som skrivyta till långsmala kort.
Baksidan ...

Nu ska jag gå och pussa lite på min prins som jag har här hemma :)
Ha en fortsatt bra måndag!

4 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Såååå...
Fint kort du gjort...
Fast de gör du ju alltid ;0)
Vill passa på & önska en riktigt Mysig Midsommar helg
Kramisar
Sus

Anne sa...

Så nydelig vakkert!

Hanna sa...

Så fina kort.
kram
Hanna

linnzan sa...

Gud så fint! Gillar verkligen din idé med kuvertkort! Ska bli kul att ses imorgon. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...