fredag 30 april 2010

Trevlig Valborg!

Fredag igen ... bästa dagen på hela veckan och jag är dessutom ledig idag! Solen skiner och det är redan över 10 grader varmt. Har ni korkat upp champagnen ännu?? Näe, det blir ingen champagnefrukost för mig idag, jag ska vara ute i trädgården och pyssla, sen blir det en fika med grannen och uppvaktning av hennes son som fyller tre år. Här är ett kort som jag gjort till honom.



Mönsterpapper från My Minds Eye och motivstämpel från Sugar Nellie. Grön sammetsflourish från Panduro. Bokstäverna är utstansade med Quickutz alfabet Metro Skinni Mini.


Till sist - grattis Samuel, Kungen och alla andra som fyller år idag!
Ha en riktigt skön Valborg!

2 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Vilket fint kort Samuel kommer att få! :D Många fina detaljer! Underbart kort här nedanför också till Sanna! Låter som du har en härlig dag planerad! Jag är också ledig idag - underbart! Har städat här hemma och ska snart på stan och shoppa lite! Sedan är men redo för fredagsmys! :P Ha en skön dag! Kram!

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Du gör helt underbara kort...
Mmmm....Lät gott med champange frukost De skulle man ju haft idag Men ska nog köra bil sen.
Önskar dig en härlig helg
Kramisar vännen
Sus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...