söndag 25 april 2010

Grattis Sanna!


Det är glest mellan inläggen här ...  Jag tillbringar mer tid ute i trädgården än inne vid pysselbordet just nu. I helgen har vi haft underbart vårväder, solsken och 14-15 grader varmt. Jag har planterat en ny klematis, Nelly Moser, som jag hoppas ska trivas lite bättre än den förra vi hade. Några nya perenner och Dahliaknölar har också blivit planterade. Mina rosor ser ut att ha klarat sig, dom flesta iallafall. Några ser riktigt risiga ut men jag ska vänta med att ta bort dom, det kan finnas liv kvar inuti dom torra kvistarna. 
Min granne Sanna fyllde 20 i fredags och igår var vi på hennes kalas. Jag hade förstås ett kort med mig. Mönsterpapprena är My Minds Eye och ingår i en serie som heter Classics. Stämpel från Sugar Nellie som jag färglagt med Promarker. Jag dekorerade med blommor, spets och lite bling.


Imorron börjar en ny arbetsvecka igen, den sista i april. Hoppas det fina vårvädret fortsätter och att ni alla får en härlig vecka! Vi ses snart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...