onsdag 7 april 2010

Ett grattiskort

En fd arbetskamrat till mig har fyllt år och då passade jag på att skicka ett kort till henne. Vi började arbeta tillsammans 1996 och sen var vi kollegor i sex år. Vi jobbar båda med ekonomi och hörs av lite då och då. Med henne brukar jag ventilera olika saker och rådfråga om det dyker upp kluriga saker på jobbet. Gunilla, du är guld värd! Hoppas du fick en mysig födelsedag!
Till det här kortet har jag använt Primas nya, fina papper; "Tradition" från Raspberry Tea Collection och "Miss Pretty" och "Tiptoe" från Flights of Fancy Collection. Motivstämpeln är gulliga Sing från TGF.

Texten "May your heart ... " har jag hittat på nätet och skrivit ut på datorn.


Fjärilarna är gjorda med en av Martha Stewarts fjärilspunchar.


Nu är det dags att fixa lite kvällsmat! Ha en riktigt trevlig kväll!

7 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! :) Tack för din härliga kommentar! :) Det låter som ni haft en skön påsk också med olika aktiviter! Kul att du hunnit pyssla en del också! :) Vilket sött kort du gjort till din fd kollega/vän! :D Hon måste ha blivit jätteglad! Bra att ni kan bolla kluriga saker, dom dyker ju upp ibland! :) Jag jobbar också som redovisningsekonom! Kanske därför vi är så förtjusta i pyssel - kontrasten till alla siffror?! ;) Tycker helt klart du ska köpa på dig någon Magnoliastämpel framöver, dom är roliga att färglägga och söta att titta på! Ibland på gränsen till föööör söta men jag återkommer till dom ibland! :) Nu är jag sugen på Doodle Factorys nya crazyfigurer! Dock rockar alltid! :) Nu är det full fart mot helgen! ;) Kram!

Kimsan sa...

Underbart med fina detaljer.

Hanna sa...

fina kort.
Ha en bra fortsättning på helgen!
Kram
Hanna

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Karin
Ett tag sen jag kikade in hos dig.
Men tänkte nu ska jag titta in för jag ville ha lite inspiration.
Du gör ju bara såååå fina kort.
Fått många tips & ideer.
Passar på & önskar dig en riktigt skön helg
Kramisar
Sus

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej igen..
Låter roligt med mässa.
Där får man ju hur mycket ideer som hellst.
Ännu e de lite kallt här för & göra för mycket ute. Men något som är kanon e att de är ljust till nästan nio.
Kul att du gillar musiken..
Ha de så gott
Kramisar
Sus

Linda Nörgaard sa...

Hej Karin,
har hittat din blogg och än s länge bara snabbkikat, men det är FANTASTISKT och UNDERBARA verk du skapar. Blir såå inspirerad att sätta mig ned och scrappa.
Jag undrar var du köpt stämpeln med "100% handgjort..." och ditt namn i mitten.
Mvh Linda

linnzan sa...

Hej vännen!
Vad fint kort och härliga vårfärger! Hoppas du haft en bra helg!? Vart har du köpt cellofankuverten som är 10x22 cm?
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...