söndag 27 december 2009

God fortsättning ...


Hej alla bloggläsare!

Hoppas ni har haft en riktigt mysig jul allihop. Vi kom hem den 21 december efter en helt underbar semester. I 10 dygn har vi kryssat i den karibiska övärlden, vi har haft strålande väder med en temperatur på minst 30 grader ... Vi flög till Miami 9 december och tillbringade första dygnet på Miami Beach. Dagen efter, 10 december på kvällen, avgick båten från hamnen i Fort Lauderdale. Det blev 10 dagar fyllda av spännande upplevelser, god mat, sol, bad och trevliga nya vänner.

Det här fotot tog jag på stranden Paradise Beach på Conzumel, Mexicos största ö, där vi lade till på kryssningens näst sista dag. Underbart vackert med kristallklart turkost vatten.
Några dagar senare möttes vi av snö och -15 grader på Arlanda! Men det är alltid skönt att komma hem, hur mysigt man än har haft det borta.

Ha det så bra, nu ska jag pyssla lite!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad kul att ni haft det bra!! Jag har tänkt på er! GOTT NYTT ÅR Kram Ewa

Lotta sa...

Roligt att ni haft det bra! Nu ser jag fram emot lite pyssel-inlägg! kram från Lotta

linnzan sa...

Halloj!
Vad kul det var att se dig igår! Och vad kul det är med askarna. Jag fortsatte pyssla med min ask när du åkt och tappade helt bort tiden. Så är det när man ha roligt. Är bara sugen på att åka hem från jobbet och pyssla vidare.
/Kram

Slow-Eva sa...

Åh vilken skön semester.
Jag tycker ni fick det bästa av två världar. Tänk vad hemskt att komma hem till +1 och regn :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...