onsdag 7 oktober 2009

Vinst!

Idag fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig jätteglad och överraskad! Det var Dionne, som äger The Scrapbook Store här i Uppsala, som berättade för mig att jag vunnit BÅDA utmaningarna i helgen! Jiiippeeyyy!
Det var en kortutmaning där kortet skulle innehålla mönsterpapper, stämpel och ett band och en layoututmaning där man skulle scrappa en sida om sig själv! De firade tvåårs-kalas i butiken i lördags och alla kunder fick rösta på bidragen som lämnats in. Här är mina bidrag :)


Journalingen lyder: Mina höstfavoriter 2009 "Mörk choklad med havssalt" "Allt som är lila" "Linedance" " ... och pyssel såklart!"


Alla blommor är gjorda med retroflower puncharna. Jag har använt Fiskars kantstans Threading water runt hela mönsterpappret.

Även hålen till sömmen är gjorda med kantstansen.


Kortet är delat mitt fram och hålls ihop med hjälp av bandet. Jag har använt två stämplar från Inkido.



Inuti.

Baksidan.

Jag vann ett albumkit från Websters Pages och en Top Score multiboard, som är en minivariant av Ultimate Pro. Det ska bli jättespännande att använda den till korten och att göra egna kuvert och små askar.

Det är full rulle på pysselbordet, fler saker är på G! Och nu är det snart lördag och mässa! Dessutom kommer min son hem från Thailand i helgen, det ska bli så mysigt att ses igen. Det är inte riktigt samma sak att skicka en kram via SMS som att få ge en IRL!

Tack för titten!

3 kommentarer:

Carin sa...

*G*R*A*T*T*I*S* Karin!!! Jag visste det!!! :D Drake vad skoj att du vann - båda tävlingarna dessutom! :) Det är du värd! Båda alstren är superfina! Det strålar om LO:n! Vilket jobb att få till kanten med punchen! :O Superfint blomsterarrangemang! "Choklad med havssalt" lät spännande, finns det en sådan choklad? Eller kombinerar du dessa två godsaker? Fint kort på dig också! Själv hoppas jag kunna uppdatera bloggen snart också, men veckan har sprungit iväg med andra saker! Men i helgen ska det bli pyssel! Längtar! :) Ha det toppen! Kram!

Änglarnas hus sa...

Man får Gratulera!! Gillade speciellt det svartvita "grattiskortet".. :)

Kraam Sanne!

Anonym sa...

Hej, stort grattis, nu när jag har tittat in hos din blogg så börjar jag förstå att du är VÄLDIGT skicklig på det du gör!! Ha det bra, vi ses nästa vecka på linedancen!! Kram Ewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...