fredag 21 augusti 2009

Båtvakt inatt...


En natt varje sommar måste vi vakta i båthamnen där vi har båten. I år är det faktiskt tio år sen vi skaffade båtplatsen, så det har blivit lite traditioner kring den här vaktnatten. Vi brukar alltid ha med en engångsgrill och grilla korv när det börjar mörkna. Har man tur är augustimånen framme och lyser upp men inatt kommer det vara ficklampa som gäller. Och tjocka varma kläder.

För övrigt har jag gjort ett grattiskort klart i veckan men kan inte lägga ut det än eftersom mottagaren kanske kikar in här och hon fyller inte förrän nästa vecka. I brist på pyssel lägger jag ut ett foto som jag tog hemma igår kväll när vi satt ute.

Ha en riktigt trevlig kväll, själv kommer jag väl i säng ungeför 05.30 imorron bitti! :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Karin!

Åh vad glad jag blir att du är nöjd med ljusstakarna! De är underbara det tycker jag med:) Kronljus passar perfekt!

Ha en härlig kväll!
:)Anna

Hanna sa...

Tack för titten.
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...