söndag 26 juli 2009

Semestertider ....


Idag har halva min semester passerat. Dags att reflektera lite över det och njuta ÄNNU mer av de två veckor som är kvar. Ikväll tog jag fram pyssel-sakerna och knåpade ihop ett kort på, för mig, rekordtiden 1 ½ timme! Kanske berodde på att det var ett tag sen jag pysslade ...



Med dom här fina mönsterpapprena från My Minds Eye's serie "Bohemia" var det inte svårt att få ihop ett kort. Dom är helt underbara! Den vita spetsen är auktionsfynd, gardeniorna har jag beställt från Papirloftet.


På baksidan min nya stämpel från Inkywings personliga stämplar.

Försöker även lägga ut lite bilder här från vår semestervecka i Danmark och Tyskland men nånting strular ... grrrr. Kanske dags att logga ut ...

Natti!

2 kommentarer:

Holgis sa...

Vilket underbart papper med blommor på. Hoppas semestern vart bra. Själv tar min slut på söndag. =(

linnzan sa...

Hej kompis!
Hoppas du haft det bra. Vi borde ses för en pyssel och vin kväll snart! Mitt pyssel- och bloggsug har kommit igång nu. Vilka underbart fina blommor du köpt på papirloftet, ska jag spana in.
Kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...