fredag 12 juni 2009

Till en student

Hallå i regnrusket! Förkyld och ont i halsen är min status idag. Skönt att det är helg nu så man kan sitta inne och kurera sig. Kortet som finns inuti det här kuvertet har jag gjort sen tidigare, så här ser det ut. Min svägerska blev väldigt förtjust i det och ville ge det till en student idag. Jag ville få med något om student på kortet men det var ju färdigt sen tidigare och det kändes lite knepigt att byta ut den text som fanns på kortet sen innan. Jag gjorde därför ett kuvert i samma stil och med "student-text".


Nu blir det chokladkaka och film, få se om jag orkar se hela ... :) Och inatt när jag sover som bäst startar min kompis i cykeltävlingen Vätternrundan. Hon och ca 16.000 andra ska trampa 30 mil i regn och kyla. Lycka till Linn!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...