lördag 21 mars 2009

Vårkänslor!


Vilket underbart vårväder vi har haft idag! Jag blev överlycklig när jag såg att både krokus och snödroppar hade kommit upp i rabatten. Jag har även sett flygande vårtecken, 8 kritvita svanar gled över vårt hus och strax efter kom en ensam trana. Man blir så glad när man känner solens värme och ser små tecken på att naturen håller på att vakna ur vintervilan.

Jag har hunnit med lite pyssel i veckan. Till den här layouten har jag använt cardstock i ljusblått, svart och rött. Mönsterpappret från My Minds Eye är fastsytt på cardstocken med fyra röda knappar. EMIL är chipboardbokstäver från K & Company. Ramen med bilar runt fotona har jag gjort av clipart-bilder utskrivna på overhead. Övriga dekorationer: retroblommor och glitterlim.


Robins kusin Emil var här och hälsade på oss och han ställde snällt upp på att bli fotograferad. Ha en trevlig lördagskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! :D Håh, vilken mysig LO! Och vad finurlig du är som gjort egen overlay med bilar! :D
Nu ska jag spana runt lite mer i din fina blogg! Ha en fortsatt mysig helg! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...