lördag 7 februari 2009

En liten solstråle ...


Här är en tjej som heter Sara och hon är min svägerskas dotter. På bilden är hon ca 6 månader och sitter så fint i sin stol. Hon är en liten solstråle som charmar alla i sin omgivning.
Jag har använt ett mönsterpapper från Fancy Pants som heter Abigail. Under det är ett lila cardstock från Bazzill. Jag har beskurit det som en ram för att bespara papper. Av resterande cardstock har jag gjort fotomattor som har fått söta kanter med hjälp av Fiskars kantstans och rosa spets. Bokstäverna till ordet solstråle är Quickutz "Washington".



Den här layouten har många utstansade blommor från Bosskut i tre olika storlekar som sen byggs ihop till en blomma. Den lilla blomman med runda blad är gjord av en blomsterpunch från EK Success som heter "Retro Flower".

1 kommentar:

linnzan sa...

Hejsan kompis!
Hoppas helgen har varit bra.
Vad fin den blev när den blev klar. Det blev ju kanonfint med blommorna.
Undrar om du kan ta med den fiskarsstansen på tisdag?
Jag har precis vunnit 45 papper från ATD på tradera och hoppas att jag har fått dem till på tisdag.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...